İzleyiciler

12 Mayıs 2013 Pazar

SONUNDA BENDE YAPTIM

Kelebekli objelere çoğu bayanın olduğu gibi benimde zaafım var.Bir çok internet sitesinde karşılaştığım ve çok beğendiğim kelebekli çerçeve sonunda benimde evimde yerini aldı :) Takipçisi olduğum mobilya-boya konusunda çok maharetli olan  http://www.turuncuoda.com/ da bu çerçeve ile yeniden karşılaşınca hemen şekilgeç alındı,tchibo dan sipariş edilip çeşitli aksiliklere maruz kalmış kağıtlar kullanılarak mutlu sona ulaşıldı.http://www.turuncuoda.com/ Mutlaka ziyaret etmelisiniz çok detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.Ben venge rengindeki mutfak masa ve sandalyelerimin rengini beyaz yapmaya karar verince çevremdeki mobilyacılarda fiyat araştırmasına girdim.Verdikleri fiyatlar yeni bir takım parasına denk gelince kendim nasıl yaparım diye internet araştırmasına girdiğimde karşıma turuncu oda çıktı.Sorularımı içtenlikle yanıtladı.Şimdi boyam,fırçam ve zımpara kağıtlarım bana masa takımımım renk değişiminde yardımcı olacak dayımı bekliyor :)


Çiçekli şekilgeci önceki yazılarımda paylaştığım romantik top yapımında kullanmak için aldım.

Zeminde kullandığım beyaz kalp desenli pembe karton oğlumun odası için aldığım stickerların kartonu.Lazım olur diyerek saklamıştım çokta iyi yapmışım :)


Ve sonuç.....
NOT:galvaniz vazo ikea nın fırsat köşesinden 13 TL ye alındı.Defosu varmış,defoda neymiş bir küçük boya işlemine bakar :))





6 yorum:

  1. Elinize sağlık el işlerinde başarılı insanlara imrenirim..
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim,yeniden görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
  3. Senden ne kurtulurki hayatim eline saglik

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şeyler yazmışsın ...çok teşekkür ederim :) kelebekli çerçevene de bayıldım ! ellerine sağlık...güle güle kullan...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. beğenmene çok sevindim,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil