İzleyiciler

14 Haziran 2013 Cuma

KENDİR İPİ

Merhabalar,
Son 2 haftadır yazlık evimizdeyiz.Bir yandan oğlumun doğumgünü için hazırlıklar yaparken bir yandan da kırılan ya da işe yaramayan objelere uğraşıyorum elimdeki imkan vemalzemeler doğrultusunda....
Hepimiz Tomurcuk çayı biliriz bergamot aromalı çay,teneke kutu boşaldı ben bunu kendir ipi ile kaplayarak saksı olarak kullanmalıyım dedim.Sonradan da üzerine keçeden çiçekleri ilave ettim.SOnra bizim ikea kupamız çatlamış akıtıyor,hazır elime silikon tabancamı ve kendir ipini almışken onu da kaplayıverdim hatta bir teneke kutu daha kapladım :) onların şimdilik süsü yok ama bir an önce sizlerle paylaşmak istedim.
Ayrıca burda 2 çilek kasası boyadım peçete dekupaj uyguladım,saksı süsleri yaptım.Onları da fotoğraflayıp hemen paylaşacağım.
Güzel haftasonları diliyorum.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder