İzleyiciler

29 Temmuz 2013 Pazartesi

SANIRSIN CENNETTEYİM :)

İddialı bir başlık oldu değil mi? :)
Ama geçtiğimiz cumartesi Euro Flora'ya gidince kendimi öyle hissettim....Nereden başlayıp neye bakacağımı ilk başta şaşırsamda giriş kattan başlayarak gezerek 3. kata çıkıp sonra giriş katı sindire sindire yeniden gezdim,tabi olan zavallı anneme oldu benim peşimde :)
Eminönü'nün kısmen de olsa bir bölümünün tek bir binaya toplanmış hali olarak gördüm ben burayı.Çünkü bebek şekeri,nikah şekeri vs aklınıza gelebilecek her türlü obje,tül,süs,bardak,peçete,kurdele mevcut.sanırım bu malzemeler 2. katı oluşturuyordu.3. kat tamamen yapay ve kuru çiçekler-meyve-sebzeye ayrılmış.Giriş kat ise saksılar,galvaniz objeler,ferforjeler,minik objelere vs ayrılmıştı.
Pazar günleri çalışmıyorlar fakat 18 Ağustos'tan sonra pazar günleri de açık olacaklarmış.
Alışveriş aralarında çekebildiğim fotoğrafları paylaşayım dilerseniz...


















Şimdide yaptığım küçük alışverişten kareler....


STİCKER

MİNİK OBJELER


MIKNATISLI ÇERÇEVELER

MUTFAĞIM İÇİN


DAYANAMADIM ALDIM :)



Anlayacağınız Euro Flora benim için artık gidilesi yerlerden biri oldu.Size de tavsiye ederim...

Mutlu günler herkese......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder