İzleyiciler

7 Eylül 2013 Cumartesi

HAFTASONU KAHVALTI BİR BAŞKADIR

Heleki eşiniz sadece haftasonları yanınızdaysa daha bir başkadır....
Yaz dönemi boyunca biz yazlıkta eşim ise İstanbul'daydı.Eylül sonuna dek bu durum böyle devam edecek.
Bu haftasonu da hem bayat ekmeklerimiz değerlensin hemde soframız şenlensin diye herkesin mutlaka yaptığı fırında kızarmış ekmeği hazırladık.
Ben sadece sucuk-kaşar ikilisini kullananların aksine minik doğranmış domates,biber yine minik doğranmış sucuklarla harç hazırlıyorum.Böylece ekmekler daha yumuşak oluyor.Ekmek dilimlerinin üzerine bir parça tereyağı ve kaşar peyniri koyduktan sonra karışımı paylaştırıyorum.Fırında sucuklar hafif kızarınca rendelenmiş kaşar peynirini koyup fırının sıcaklığında erimesini bekliyorum.Kararmış kaşarı nedense hiç sevmiyorum :)
Hepimize sevdikleri ile mutlu hafta sonları diliyorum.....


1 yorum: