İzleyiciler

30 Mart 2013 Cumartesi

NEYE NİYET NEYE KISMET :)

Amacım sadece saksılarım için rüzgar gülü yapmaktı.Baharın renklerini çağrıştıran,ılık lodos rüzgarı ile içimi kıpır kıpır yapacak bir rüzgar gülü..İşte böyle...

Nasıl yapabilirim diye araştırma yaparken karşıma bu tokalar çıktı.

Elimde malzememde olunca bir an önce yapmasam olmazdı.Evde bir kaç saatte olsa yalnız kalmanın avantajı ile işte keçeden yaptığım minik rüzgar güllü tokam :)


A tabi hedefimden şaşmadım,kağıttan değil ama saksım içinde keçeden bir rüzgar gülü yaptım.

Keçeden yaptığım diğer tokalarımı da fotoğrafladım sizler için.


Keçe sen ne mucizevi birşeysin :)))


NASIL YAPTIM...
Ben gülleri birbirine bağlamak için ayrı bir parça kullanmadım.
Bahar iyice gelsin,terasımı çiçekler için uygun hale getireyim daha bir sürü saksı süsü yapacağım,takipte kalın benden söylemesi :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder