İzleyiciler

21 Nisan 2013 Pazar

ÇARPI İŞİ YA DA KANAVİÇE

Elim alışıktır çarpı işine...Nereden bilmiyorum birden karşıma Faye Whittaker'a ait şablonu oluşturulmuş bir tablo çıktı.Hemen Yağız'ın odası için başlamalıyım diye düşündüm.Netten şablonu indirdim fakat net değildi.Tabloyu işlemiş tamamlamış olan http://hayatcaninisenin.blogspot.com/ sahibi Gökçe Hanım ile irtibata geçtim.Sağolsun hemen dönüş yaparak şablonun orjinal halini benimle paylaştı.Hatta iki şablon paylaştı.Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum :)
7 Mart itibari ile işlemeye başladım.Şu an çok fazla ilerlemiş durumdayım.Eklediğim fotoğraf şu zamana ait değil.Bitirince paylaşacağım.
,
(Resimdeki dikiş kutusu bu iş için nasıl işime yaradı anlatamam.Canım arkadaşım Müge imdadıma yetişmiş onun hediyesidir,tabi yine english home :)


Arşivlediğim çok fazla şablon var.Sizinle paylaşmak isterim.Belki aramızda başlayacak olanlar vardır faydam dokunsun değil mi? :)

Şimdiden iyi işlemeler......

Favorim olan bir tablo;2. fotoğrafta kullanılacak ipler mevcut.












2 yorum: