İzleyiciler

30 Nisan 2013 Salı

KINA HAZIRLIKLARI

Evet bu perşembe gelin kınamız var.Bizim hevesle ve özenle yaptığımız hazırlıkları paylaşmak istiyorum sizlerle.

 Gelinimizin yüz örtüsü ve eldivenleri,ayrıca yine kına yakıldıktan sonra eline sarılacak gülü,el mumları...Arkada görünen konfetilerin içinde ise gül yaprakları var.
Kına tepsisi ve sepeti kırmızı tüylerden,salınırken uçuş uçuş oluyorlar :) Genç kızlara kına duvağı ve halay mendilleri.....

Şimdi gelelim birazda el emeklerine....
Sağolsun canım arkadaşım Müge beni kırmayarak bu mendilleri elleri ile hazırladı,tekrar tekrar teşekkür ediyorum ;) Klasik pullu mendiller yerine bunlar çok daha şık oldu.Kırmızı olan gelinimize ;)

Bunlarda benim hazırladığım taçlar :) Rengim design taç şablonu isteğimi kırmayarak hemen göndermişti.O zaman miniklerin doğum günleri için kullanmıştım.Nikahları için ise gelin tacı ve damat broşu hazırlamıştım.



Ve son olarak bizim ufaklığın kına kıyafeti :) Dün sırf  bu yüzden Eminönü gezisi yapıldı.Ve içime sinen bir kıyafet oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder