İzleyiciler

19 Nisan 2013 Cuma

ENGLISH HOME :) ENGLISH HOME :)

Bir tutkudur English home değil mi? :)
Şahsen ben daimi müşterileri oldum çıktım.İnternet üzerinden satışının olması çok büyük bir avantaj ayrıca..Benim gibi afacanı olanlar ve alışverişi sevmeyen eşleri olanlar için... :)

Sezon sonu indirimlerinden peçetelik,elbise askısı,ayakkabı torbalarını ve miniğin çoraplarını yıkamak için yıkama torbası aldım.

Baharın gelişi ile beraber yeni  ferforje ürünleri satışa çıktı.Çok uzun zamandır annemin yenilenen tuvaletine tuvalet kağıtlığı arıyordum bulmuş oldum.Bulmuşken kendime de bir tane almasam olmazdı(yenilenen tuvalet ve banyo için ayrı bir yazım olacak.)  Yedek tuvalet kağıtları için yeri olması harika..

şimdilik nereye asacağıma karar veremedim bir rafım var artık :)

banyo mu mutfak mı kararsızım.mutfağıma şu dolabı alabilirsem üstüne de rafımı asacağım inşallah....

English home tıklamadan geçmeyin  derim :)

ENGLISH HOME





2 yorum:

  1. bşr english home aşığı olarak bayıldım aldıklarınıza rafı bende aldım ve aynı kararsızlığı yaşıyorum sanırım banyo ağır basıyor oraya asacağım gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,içimize sinen bir yer bulana kadar bekleteceğiz anlaşılan :)

    YanıtlaSil