İzleyiciler

17 Nisan 2013 Çarşamba

SAÇ BAKIMI

Saçlarım için kullandığım ve çok memnun kaldığım bir karışımı sizlerle paylaşmak istiyorum.Kadınlar kulübünde rastlamıştım.Yaklaşık 1 senedirde uyguluyorum.

7-8 yaprak sinemaki
1 ampul bemiks
Badem yağı
Yarım çay bardağı su

Yarım çay bardağı su kaynatılarak içine sinemaki yaprakları atılır.Ocağın altı kapatılarak demlendirilir.Soğuyunca bir bemiks ampul,badem yağı şişesinin kapağı kadar badem yağı eklenerek karıştırılır ve saç diplerine sürülür.Ben bu karışımı haftada bir uyguluyorum.Kadınlar kulübünde bir arkadaşımız bu yöntemle saçlarının hızla uzadığını belirtmiş.

Ayrıca şampuanımın içine terebentin ekliyor zaman zamanda Barcelino marka saç bakım yağından kullanıyorum.
Şişesini bitirmek üzere olduğum Avonun argan yağlı saç bakım ürününden de şahsen çok memnun kaldım.Verdiği parlaklığın yanında saçlarımın güzel şekil almasını da sağlıyor.

Sağlıklı saçlara :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder